سولانا Solana و Cronos اکنون در لجر لایو Ledger Live پشتیبانی می شوند

28 02 BlogpostHeader 1024x453 1

Solana و Cronos اکنون در لجر لایو Ledger Live پشتیبانی می شوند

آیا این خبر را شنیده اید؟ Solana (SOL) و Cronos (CRO) اکنون در برنامه  لجر لایو Ledger Live هستند. این دو را به همراه هزاران نفر دیگر مدیریت کنید. یک کیف پول، تمام سکه های شما، امن و مطمئن. همچنین می توانید این دو ارز را بخرید – دریافت و ارسال کنید.

Group 4112

 

چرا باید سولانا خود را از طریق لجر لایو Ledger Live  مدیریت کنم؟

1. امنیت و مالکیت
کیف پول سخت افزاری Ledger شما به طور ایمن کلیدهای خصوصی شما را ذخیره می کند و از دسترسی به دارایی های Web3 شما محافظت می کند. و از آنجایی که شما هر تراکنش را تایید می کنید، رمزارز شما همیشه امن و تحت کنترل شما باقی می ماند.

2. همه در یک مکان

با لجر لایو، می‌توانید تمام دارایی‌های دیجیتال خود از جمله NFT، به‌علاوه دسترسی به رمزارز و DeFi را مدیریت کنید. برای مدیریت NFT ها و سکه های خود نیازی به چرخش بین پلتفرم ها نیست. هر چیزی که به آن اهمیت می دهید یک جا با هم دارید.
چیزهایی که باید درباره سولانا بدانید
– سولانا Solana، یک پروتکل پیشرو از نظر ارزش بازار، کارایی و جامعه، به تازگی به لجر لایو Ledger Live، برنامه مدیریت دارایی دیجیتال یکپارچه لجر Ledger پیوسته است.
– اکنون می‌توانید به‌طور ایمن Solana (SOL) را از طریق Ledger Live خریداری، ارسال و دریافت کنید و در عین حال کلیدهای خصوصی خود را به لطف لجر نانو ایکس و لجر نانو اس و لجر نانو اس پلاس خود ایمن نگه دارید. همچنین می‌توانید سکه‌های SOL را با MoonPay خریداری کنید، برنامه‌ای که در بخش خرید موجود است.
– سولانا یکی از کارآمدترین بلاک چین ها در جهان است. این به توسعه دهندگان این اطمینان را می دهد که با ارائه مقیاس های قابل پیش بینی بدون به خطر انداختن امنیت یا ترکیب پذیری، در دراز مدت ایجاد کنند.
سولانا یک بلاک چین پیشرو در جهان در دسترس شما
Solana یک پروتکل بلاک چین لایه 1 است که به لطف سرعت چشمگیر (400 میلی ثانیه بلوک تایم) و اکوسیستم رمزنگاری رو به رشدش که پروژه های DeFi، NFT و Web3 را در بر می گیرد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
در زمان نگارش مقاله، سولانا هشتمین ارز دیجیتال با ارزش بازار نزدیک به 30 میلیارد دلار است. با 1.5 میلیون دنبال کننده در توییتر، این پروتکل دارای جامعه بسیار گسترده ای از کاربران و طرفداران است.
از طریق برنامه لجر لایو LEDGER LIVE خود، سکه های سولانا خود را مدیریت و ایمن کنید
برنامه Solana (SOL) اکنون در لجر نانو اس و لجر نانو ایکس و لجر نانو اس پلاس شما در دسترس است. می توانید سکه های SOL خود را با دستگاه سخت افزاری خود ایمن کنید و آنها را از طریق Ledger Live خریداری، ارسال و دریافت کنید. لجر لایو در حال حاضر توسط بیش از 1.5 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان مورد اعتماد است. همچنین مدیریت توکن های سولانا SOL از طریق Ledger Live آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است:
1) برنامه Ledger Live خود را باز کنید.
2) به تب حساب ها در Ledger Live بروید، یک حساب Solana ایجاد کنید.
3) آدرس را برای واریز توکن های خود تأیید و تأیید کنید.
4) به همین سادگی. سکه‌های شما اکنون مال شما هستند و در کیف پول سخت‌افزاری شما محکم و امن شده‌اند.
طبق نظر Fabrice Dautriat، رئیس پلتفرم لجر، سولانا یک پروتکل چشمگیر از نظر فناوری و اکوسیستم است. برای کاربران لجر، این یک فرصت منحصر به فرد برای معامله یک سکه پیشرو در جهان و در عین حال بهره مندی از ویژگی های امنیتی لجر است.
دن آلبرت، مدیر اجرایی بنیاد سولانا گفت: «ما از  اضافه شدن سولانا به لجر لایو Ledger Live هستیم، هیجان‌زده هستیم. با تسهیل تراکنش با کیف پول سخت افزاری، کاربران بیشتری می توانند به روشی قوی و ایمن با سولانا تعامل داشته باشند.
اولین حساب سولانا  Ledger Solana (SOL) خود را راه اندازی کنید
قبل از شروع نکات زیر را درنظر بگیرید:
لجر لایو را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. در اینجا می‌توانید درباره نحوه شروع کار با Ledger Live اطلاعات بیشتری کسب کنید.
لجر لایو را باز کنید، دستگاه لجر خود را به Manager متصل کنید و مطمئن شوید که دستگاه لجر شما آخرین نسخه فرم ویر را اجرا می کند.
اگر دستگاه Ledger شما نیاز به به‌روزرسانی دارد، لطفاً از خدمات پشتیبانی تیم لجر سرویس کمک بگیرید.
سپس، برنامه Solana (SOL) را روی دستگاه Ledger خود نصب کنید.
لجر لایو را باز کنید و به تب Manager بروید.
دستگاه Ledger خود را متصل و باز کنید.
در صورت درخواست، به مدیر دستگاه خود اجازه دهید Allow Manager.
برنامه Solana (SOL) را در کاتالوگ برنامه جستجو کنید.
روی دکمه Install کلیک کنید تا برنامه را روی دستگاه Ledger خود نصب کنید.
دستگاه Ledger شما Processing را نمایش می دهد.
لجر لایو نهایتا عبارت Installed را نمایش می دهد.
توکن ها سولانا را در سراسر شبکه Solana ارسال و دریافت  کنید
قبل از ارسال توکن در بلاک چین Solana، مطمئن شوید که blind signing را در تنظیمات برنامه Solana در دستگاه لجرخود فعال کرده اید.
برای فعال کردن blind signing:
دستگاه لجر خود را متصل و باز کنید.
برنامه Solana را باز کنید.
دکمه سمت راست را فشار دهید تا به تنظیمات بروید. سپس هر دو دکمه را برای اعتبار سنجی فشار دهید.
در تنظیمات blind signing، با فشار دادن هر دو دکمه، بله را انتخاب کنید.
IMG 0334
بیشتر در مورد سولانا بدانید: سولانا چیست؟
در اعماق دنیای کریپتو سولانا توجه شما را جلب کرد؟ ما شما را کمک می کنیم تا یاد بگیرید سولانا چیست.
نکات کلیدی:
– در میان بلاک چین های نسل جدید، سولانا با مشکلات کلیدی سرعت پایین شبکه، هزینه های بالای تراکنش و نگرانی های امنیتی را به شکل خوبی حل می کند.
– با انجام این کار، سولانا یک مکانیسم توافقی به نام اثبات تاریخ یا Proof of History (PoH) ایجاد کرده است.
– شبکه معیار PoH خود را با پروتکل سنتی تر PoS (Proof of Stake) ترکیب می کند تا به اهداف کلی شبکه خود دست یابد.
– به طرز چشمگیری، توکن بومی آن، SOL، در میان 15 سکه برتر در نمودارهای کریپتو قرار دارد.
چرا ما به سولانا نیاز داریم؟
فناوری بلاک چین با سرعتی سریع در حال پیشرفت است. در حالی که بسیاری از ما هنوز در تلاشیم تا به بیت کوین و به طور کلی رمزارزها دست پیدا کنیم، برخی از افراد واقعاً باهوش در حال انجام کارهای واقعاً نوآورانه ای هستند تا بلاک چین را به حداکثر پتانسیل خود برسانند.
وقتی با دوستانتان در مورد ارزهای دیجیتال چت می کنید، به احتمال زیاد بیت کوین و اتریوم را مطرح خواهید کرد و این واقعاً جای تعجب نیست. اتریوم پرکاربردترین شبکه بلاک چین برای پروژه‌های DeFi (مالی غیرمتمرکز) و NFT است زیرا پیشگام قراردادهای هوشمند و dApps بود.
مشکل این است – به دلیل محبوبیت آن، شبکه با مسائل مهمی درگیر شده است. نه تنها تعامل با آن بسیار گران است، بلکه کل اکوسیستم آن نیز تنبل است. اتریوم نمی‌تواند تعداد تراکنش‌هایی را که در صف تأیید قرار دارند مدیریت کند، زیرا فقط می‌تواند حدود 15 TPS (تراکنش در ثانیه) را انجام دهد.
خبر خوب این است که چندین جایگزین برای اتریوم وجود دارد که راه حل های بلاک چین ارتقا یافته ای را معرفی کرده اند که هم برای افراد و هم برای شرکت ها جذاب است. سولانا یکی از شبکه های محوری است که با اتریوم مقابله می کند و موارد استفاده از بلاک چین را به اوج جدیدی می رساند. در میان چندین مورد استفاده ای که Solana بر آن تأثیر می گذارد، می توان به DeFi، dApps (برنامه های غیرمتمرکز)، NFTs، مالکیت دیجیتال و تجارت جهانی اشاره کرد.
پیشینه سولانا
هدف سولانا که در سال 2017 تأسیس شد، از همان ابتدا مقابله با مشکلات اتریوم بود.
تیم سولانا «تهدید سه‌گانه» اتریوم (هزینه‌های بالا، سرعت پایین و نگرانی‌های امنیتی) را به صفر رسانده و مشتاق ایجاد یک شبکه بلاک چین است که می‌تواند زمان تراکنش‌ها را به حالت توربو تغییر دهد. در مرحله بعد، با رسیدگی به مسائل باقی مانده، تیم سولانا تلاش کرد تا اطمینان حاصل کند که می تواند امنیت بدون خطر را همراه با کارمزدهای تراکنش بسیار مقرون به صرفه تری به مردم ارائه دهد.
بنابراین، یک پروتکل تأیید جدید به دنیای فناوری معرفی شد: PoH یا «اثبات تاریخ». به لطف PoH، بلاک چین سولانا قادر به اجرای 50000 TPS (50000 تراکنش در ثانیه) است، در حالی که اتریوم در وضعیت فعلی خود (قبل از ETH 2.0)، همانطور که قبلا ذکر شد، تنها می تواند بین 15 تا 45 تراکنش در ثانیه انجام دهد.
این یک تفاوت معجز آسا است.
سولانا چگونه کار می کند؟
شبکه Solana که با در نظر گرفتن سرعت، امنیت و مقرون به صرفه ساخته شده است، الگوریتم اجماع PoS (اثبات سهام) را با سیستم علامت تجاری PoH یا Proof of History خود ترکیب می کند.
بسیاری از شبکه‌ها، از جمله بیت‌کوین و اتریوم، سودآورترین (گران‌ترین) تراکنش‌ها را سریع‌تر از کوچک‌تر و کم سود ها تأیید کنند. دلیلش این است که آنها هنوز از الگوریتم اجماع PoW (اثبات کار) قدیمی استفاده می کنند که به ماینرها اجازه می دهد ابتدا سودآورترین تراکنش ها را انتخاب کنند. به عبارت دیگر ماینر تراکنش سود آور را اول تایید می کند!
در مقابل، PoH مانند کرونومتر ساخته شده است. به دوندگان در یک مسابقه دو سرعت فکر کنید که هر یک از آنها دقیقاً در لحظه عبور از خط پایان یک مهر زمانی نهایی دریافت می کنند. PoH اینگونه کار می‌کند – همه تراکنش‌ها را در زمان واقعی ثبت می‌کند، که به نوبه خود منجر به پردازش آن‌ها به ترتیب می‌شود نه اینکه ماینرها ابتدا تراکنش‌های بزرگ و پر سود را در اولویت قرار دهند.
اهمیت و نقطه قوت بزرگتر این است که این سیستم کل شبکه را سرعت می بخشد زیرا PoS را نیز در خود جای داده است. خلاصه بگویم ، تمام معنی آن این است که وقتی PoH را با PoS ترکیب می کنید، تأیید ترتیب تراکنش ها زمان بسیار کمتری می برد. وقتی این دو با هم کار می کنند، انتخاب اعتباردهنده بعدی برای یک بلوک بسیار ساده تر است. گره‌ها به زمان کمتری برای تأیید ترتیب تراکنش‌ها نیاز دارند، به این معنی که شبکه یک اعتبارسنجی جدید را بسیار سریع‌تر انتخاب می‌کند.
در نهایت، شبکه Solana انرژی بسیار کمتری نسبت به بلاک چین‌های PoW مانند بیت‌کوین مصرف می‌کند، زیرا تاییدات تراکنش‌ها را به‌جای اینکه هر گره روی کامپیوتر خودش اجرا شود، مانند PoW، در گروه‌هایی از گره‌ها ادغام می‌کند. به نوبه خود، شبکه کارمزد تراکنش های بسیار رقابتی را ارائه می دهد که در حال حاضر کمتر از 0.01 دلار در هر تراکنش است. در مقابل، میانگین بیت کوین حدود 20 دلار است.
توکن سولانا: یک ستاره در حال ظهور
سولانا توسط توکن اصلی خود، SOL ارائه می شود. اگر SOL دارید، می‌توانید توکن‌های خود را در شبکه، که جزء اصلی بلاک چین‌های PoS است، قرار دهید. بسیاری از سکه های معروف در زمان نگارش این مقاله در بستر شبکه سولانا ارایه شده اند.
مثال هایی از این توکن ها:
Tether USDT
Terra LUNA
Chainlink LINK
The Graph GRT
Arweave AR
Render Token RNDR
Audius AUDIO
Ren REN
Injective INJ
Serum SRM  هستند.
همچنین می‌توانید توکن‌های شبکه سولانا را با اعتبارسنجی‌هایی که تراکنش‌های شبکه را پردازش می‌کنند، به اشتراک بگذارید و هر بار که بخشی از اعتبارسنجی موفقیت‌آمیز هستید، به شما درآمد می‌دهد که اصطلاحا استیکینگ Staking یا Stake کردن هست.
SOL در زمان انتشار این مقاله، رتبه 9 در نمودارهای کریپتو یا مارکت کپ است و از سال گذشته در همین زمان، افزایش 6000 درصدی قیمت را گزارش کرده است. این یک سوذ و جهش  بسیار بزرگ برای یک پروژه جدید است، بنابراین بررسی اینکه چرا این اتفاق می افتد مهم است.
پروژه Solana برای کسب و کارهای آنلاین طراحی شده است و به بازرگانان در سرتاسر جهان اجازه می دهد تا به صورت یکپارچه با پرداخت های رمزنگاری شده تراکنش کنند در حالی که تقریباً بلافاصله تسویه حساب کامل را دریافت می کنند. بسیاری از ما نمی‌دانیم که وقتی کالاهای آنلاین می‌خریم، روزها و حتی هفته‌ها طول می‌کشد تا تاجران آنلاین بتوانند وجوه خود را تسویه کنند.
سولانا به لطف این مزایای گسترده پروژه های زیادی جذب کرده . یکی از بزرگترین آنها Kin است، رمز بومی چت کیک، شبکه Solana را به دلیل هزینه های کم، سرعت بالا و امنیت کاملا آهنی انتخاب می کند. Kin اخیراً به بلاک چین سولانا نقل مکان کرد و حدود 60 میلیون دارنده کیف پول شخصی را با خود آورد.
سولانا آیا روش پرداخت آینده نزدیک 
سولانا یکی از پروژه های جدید بلاک چین است، اما بدون شک مزایایی را که از  نسبت به خلف های خود ارائه کرده است: سرعت، امنیت و مقیاس پذیری. به همان اندازه که این شبکه مشارکت های برجسته ای را به دست آورده است، مهم است که به یاد داشته باشید که این شبکه هنوز در مراحل رشد خود است.
موارد استفاده آینده برای سایر شبکه ها بسیار امیدوار کننده است. از آنجایی که به لطف ابزارهای اصلی خود، نوید پذیرش انبوه پرداخت های رمزنگاری شده را می دهد، SOL و بلاکچین زیربنایی آن می توانند روش پرداخت ما را خیلی زود تغییر دهند.
تمام راه هایی را که سولانا می تواند تجربه خرید شخصی ما را تقویت کند، تصور کنید. در آینده، می‌توانیم بدون اینکه بدانیم در بالای بلاکچین سولانا معامله کنیم. از طرف دیگر، تا زمانی که نبینیم چه تعداد از کسب و کارها با Solana ادغام می شوند، نمی دانیم که آیا مزایای این شبکه واقعاً می تواند در صنعت کریپتو تاثیر شگفت انگیزی ایجاد کند یا خیر.
در نهایت، سولانا تمام ویژگی‌های یک بلاک چین رقابتی را دارد، و همراه با رمز آن، SOL، به احتمال زیاد روش خرید و فروش همه ما را به زودی تغییر می‌دهد.