مقالات کیف پول سخت افزاری

چرا باید کیف پول سخت افزاری ترزور را بخرم ؟

trezor t and one

برای جواب به سوالات بالا شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنم.

  1. ایا میخواهید دارایی ارزدیجیتال یا رمز ارز خود را از صرافی به محل عملی منتقل کنید؟
  2. ایا از نگهداری داریی روی کیف پول موبایلتان نگرانی دارید و از امنیت ان اطمینان ندارید؟
  3. می خواهید داریی زیادی را به ارزدیجیتال تبدیل کنید، اما نگران هستید کسی یا هکرها دارایی شما را سرقت کنند؟

جواب به سوالات بالا ساده و یکسان هست:

شما به یک کیف پول سخت افزاری ترزور احتیاج دارید.

واقعا اهمیت ندارد کدام مدل را انتخاب می کنید , ترزور امن ترین کیف پول موجود در بازار هست. ترزور دو مدل را تا کنون به بازار معرفی کرده است و مستقل از اینکه کدام مدل ( “وان” با “تی”) را انتخاب می کنید، ترزور امنترین کیف پول دنیای کریپتو است. این امنیت حتی اگر کیف پول خود را به کامپیوتر عمومی کتاب خانه یا کافی نت هم وصل می کنید همچنان برقرار هست. به عبارتی ترزور یک راه حل هست برای اتصال به هر کامپیوتری و لازم نیست که ان را فقط از ان با  کامپیوتر فوق امن شخصی تان استفاده کنید.

trezor 1 1

ما طی سالها هست کیف های مختلفی مثل لجر ledger یا کیپ کی را تست کرده ایم. اما باید بگویم مدل ترزور وان از سال ٢٠١٤ به مراتب بهتر از سایرین هست. ترزور “تی” را هم شش ماه هست که تست کردیم. واقعا تفاوت زیادی بین این دو مدل نیست بخصوص در مورد امنیت ارزهای شما. به عبارتی ترزور وان یک محصول هست – اما ترزور تی یک پلتفورم و بیش از یک کیف پول را برای شما به ارمغان می اورد.

ترزور وان، مدل اصلی ترزور، با هدف مشخصی ارایه شد؛ که حالا با گذشت سالها از ارایه ان به بازار به عنوان یک استاندارد طلایی در کیف پول های ارز دیجیتال شناخته میشود. در مقابل مدل “تی” به عنوان یک پلتفورم شناخته میشود؛ با رنج کاربری گسترده تر و امکانات متنوع تر.

اجازه بدهید در ادامه مطلب مدل وان و مدل تی را تشریح کنیم.

مدل ترزور وان

trezor whie 1 1

اگر هدف شما فقط نگهداری ارزهای دیجیتال و به عبارت دقیقتر نگهداری امن کلیده ای خصوصی هست و انتظار بیشتری از کیف پولتان ندارید ، راحت و سریع به شما می گویم، انتخاب صحیح مدل وان هست. ارزان، امن و کاربری اسان.

قیمت مدل وان اخیرا ٧٥٪؜ کاهش داشته است، که به شما این  امکان را میدهد که یک کیف سخت افزاری با عالی ترین کیفیت با یک قیمت ارزان و منطقی بخرید!

نظر شخصی من اینکه در ابتدا عاشق ترزور وان شدم. یک دیوایس ساده، بدون هیچ جلوه پیحیده یا مدرن! با یک قاب سفید پلاستیکی. اما خیلی زود متوجه شدم این کیف پول یک سر و گردن بالاتر از محصولات رقبای این شرکت با قیمت مشابه (مثل لجر یا کیپ کی) هست!

t11111111

مدل ترزور تی

اگر میخواهید از ترزور خود بیشتر اوقات استفاده کنید، شاید لازم باشد با در اختیار داشتن امنیت بیشتر و جذابیت یک صفحه نمایش رنگی و لمسی،  لذت استفاده را دوچندان کند.
همچنین کاربری گسترده تر مثل: کارت میکرو اس دی برای ذخیره رمزهای عبورتان به صورت رمزنگاری شده و نیز امکان مدیریت دایره گسترده تری از ارز رمز ها، از مزایای مدل تی ترزور هست.
همچنین مدل تی از لحاظ جنس و طراحی بسیار مقاوم تر و حتما عمیر بیشتری دارد!! شاید همین دلایل کافی است تا پول بیشتری را خرج ان کنید.

trezor model t

تفاوت مدل وان و تی ترزور

بر اساس وب سایت رسمی ترزور اصلیترین تفاوت ها به شرح زیر است:

صفحه نمایش رنگی و لمسی مدل تی
ورودی کارت اس دی SD در مدل تی
گستردگی بیشتر رمزارزهای بشتیبانی شده در مدل تی

ضمنا میتونید با من موافق باشید که نگهداری پسوردهای رمزنگاریتون را راحتر هست در یک حافظه داخلی ذخیره کنید، بجای ذخیره انها حافظه کلاوود (ابری). باید به این هم اشاره کرد که مدل تی با صفحه نمایش لمسی این امکان را میدهد که کد PIN و کلمات بازیابی passphrase را مستقیما در ترزور خود وارد کنید و نیازی به اطمینان به امنیت کامپیوتری که با ان کار می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها