مقالات کیف پول سخت افزاری

چرا نباید کیف پول سخت افزاری از دیجی کالا بخریم ؟!

کیف پول سخت افزاری دیجی کالا

با گسترش ارزهای دیجیتال در جهان و افزایش بی نظیر استقبال از آنها و قیمت آنها، بحث حفظ ارزها و امنیت نگهداری ارز دیجیتال نیز به موضوع مهمی تبدیل شد. حتما قبلا با انواع کیف پول های ارز دیجیتال که شامل دو دسته کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری هستند، آشنا شده اید و اطلاعاتی درباره آنها دارید. اما باز هم در اینجا به طور مختصر اشاره اي به این موضوع میکنیم :

به صورت خلاصه اگر دارایی ازر دیجیتال شما مبلغ بالایی است حتما باید یک فکر جدی برای نگهداری و امنیت آن داشته باشید که در نهایت کیف پول های سخت افزاری بهترین گزینه برای شما هستند. این کیف پول ها، ارز دیجیتال شما را کاملا مجزا از شبكه اینترنت حفظ می کنند و دقیقا مانند یک کیف پول که قبلا برای اسکناس و کارت اعتباری از آن استفاده میکردید به صورت فیزیکی در دست شما قرار میگیرند.حتي  برای امنیت بیشتر میتوانید آنها را پنهان کنید یا در گاو صندوق بگذارید ! در صورتی که کیف پول های نرم افزاری هر لحظه ممکن است هک شوند یا اگر ارز دیجیتال شما در کیف پول صرافی ها است ممکن است با غیر فعال شدن آن صرافی از بین برود یا دزدیده شود !

مشهورترین کیف پول های سخت افزاری فعلی از برند های لجر ، سیف پل ، ترزور و کول ولت هستند که از بین همه آنها طبق بررسی ها کیف پول سخت افزاری، برند لجر امن ترين كيف پول دنيا شناخته شده است و مدل  لجر نانو ایکس به نظر امن ترین و پر امکانات ترین گزینه است، بخصوص براي افرادي كه  تريد مي كنند و تمايل دارند در آينده تريدر شوند. امنیت و امکانات فوق العاده لجر نانو ایکس باعث شده تا در سراسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای داشته باشد.

حالا بهتر است به بحث جنجالی این مقاله برگردیم …

چرا نباید کیف پول سخت افزاری از دیجی کالا بخریم ؟

تامین کیف پول سخت افزاری از فروشگاه های برای فروش در سایت دیجی‌کالا

همانطور که همه میدانیم دیجی کالا یک سایت فروشگاهی بزرگ است که تامین کالای آن یا توسط خود شركت دیجی کالا یا توسط فروشنده های دیگر انجام می شود. کیف پول سخت افزاری برای فروش در دیجی کالا فقط توسط فروشنده های دیگر ارائه می شود.

کیف پول سخت افزاری یک کالای امنیتی و بسیار مهم تلقی می شود. تمام سرمایه دیجیتال شما قرار است در این کیف پول ذخیره شود و اگر کیف پول ارسال شده برای شما دارای کوچکترین مشکل امنیتی باشد، قبلا دستکاری شده باشد یا حتی ریپک شده باشد ممکن است شما کل سرمایه ارز دیجیتال خود را از دست بدهید!

عدم پشتیبانی فنی در صورت بروز مشکل برای کیف پول سخت افزاری

از این موضوع که بگذریم، کیف پول های سخت افزاری نیز مانند همه قطعات و دستگاه های الکترونیکی ممکن است به مشکل خرابی، شکستن و … دچار شوند. بنابراین باید حتما همراه با گارانتی معتبر تهیه شوندتا در صورت بروز هر گونه مشكل به راحتي بتوان آن را مرتفع كرد.

موضوع دیگر قابل اهمیت اين است که فروش کیف پولهای سخت افزاری نیاز به پشتیبانی قوی دارد. فروشنده کیف پول های سخت افزاری باید اطلاعات تخصصی و کافی در مورد ارزهای دیجیتال (بیتکون، تتر، ترون، اتریوم، شیبا و…)، چگونگی انتقال ارزها،  نحوه نصب و راه اندازی کیف پولها، تایید اصالت کالا و … داشته باشد تا بتواند مشاوره دقیق و کامل به خریدار بدهد و خریداران محترم بتوانند در هنگام خرید با توجه به ارزهای دیجیتالی که دارند و یا تمایل دارند در آینده داشته باشند و بسته به نوع سرمایه گذاری که می خواهند داشته باشند انتخاب صحیح و مناسبی داشته باشند.

عدم امکان خرید کیف پول سخت افزاری به صورت حضوری در دیجی‌کالا

علاوه بر این اکثر مردم تمایل دارند این محصول امنیتی را به صورت حضوری دریافت کرده و يا اگر حضوري امكان خريد ندارند بتوانند  يك پشتيباني فني داشته باشند  و انتظار دارند فروشنده به آنها توضیحات لازم را بدهد که این ممکن است برای شرکت دیجی‌کالا میسر نباشد که تمامی فروشنده های خود را آموزش دهد تا اینگونه خدمات را به مشتری خود ارائه بدهند.

آیا دیجی کالا یا فروشنده‌ای که از طریق دیجی کالا کیف پول سخت افزاری به فروش میرساند میتواند تضمینی بابت امن بودن و دستکاری نشدن والت به شما ارائه کند ؟ آیا میتوانند سلامت و اصالت کیف پول را تضمین کنند ؟ آیا شرکتی در ایران هست که برای کیف پول های سخت افزاری گارانتی و ضمانت ارائه کند ؟ آیا دیجی کالا یا فروشنده از طریق دیجی کالا میتواند مشاوره و آموزش های لازم را به خریدار کیف پول سخت افزاری ارائه کند؟ آيا بعد از خريد امكان داشتن شتيباني فني را خواهيد داشت؟

جواب همه این سوالات خیر است !

بنابراین دیجی‌کالا هیچ برندی از کیف پول های سخت افزاری را خودش ارائه نمی کند و به صورت معمول اجازه فروش کیف پول سخت افزاری را به فروشنده های دیگر نیز نمیدهد.

اما راهکار چیست و باید از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم ؟ در ادامه خیال شما را بابت خرید کیف پول سخت افزاری راحت میکنیم…

معایب خرید کیف پول سخت افزاری از فروشگاه های عمومی مانند دیجی کالا

  • عدم اطمینان از صحت و اصالت کالا
  • عدم پشتیبانی فنی
  • عدم ارائه خدمات تعمیر
  • زمان بر بودن مرجوع کردن کالا
  • ریسک های امنیتی

تفاوت فروشگاه های عمومی و تخصصی کیف پول سخت افزاری

فروشگاه های عمومی مانند دیجی کالا عموما کالای های خود را بدون انجام هیچگونه خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهند و همچنین نمایندگی ای از طرف شرکت های تولید کننده ندارد.

اما فروشگاه های تخصصی مانند لجر نانو همه خدمات و پشتیبانی فنی را ازائه میدهند و همچنین دارایی نمایندگی می‌باشند و کلیه محصولات خود را با ضمانت می‌فروشند، بنابراين شما مي توانيد با خيال راحت كيف پول سخت افزاري خود را خريد نماييد.

کیف پول سخت افزاری از کجا بخریم ؟

فروشگاه های دیگری در سطح اینترنت هستند به صورت تخصصی به کار واردات و فروش کیف پول های سخت افزاری مشغول هستند و حتی بعضی از آنها نماینده رسمی بعضی برندهای ولت در ایران هستند.

ما در فروشگاه لجر نانو نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع برندهای کیف پول سخت افزاری فعالیت می کنیم. تمام کیف پول های سخت افزاری مشهور جهان مانند لجر نانو اس، لجر نانو اس پلاس، لجر نانو ایکس، سیف پل، ترزور تی، ترزور وان، کول ولت اس، کول ولت پرو و …  به همراه خدمات پس از فروش در سایت لجر نانو ارائه می شوند.

چون ما در فروشگاه لجر نانو به صورت تخصصی در زمینه فروش کیف پول های سخت افزاری فعالیت میکنیم میتوانیم به راحتی به شما برای خرید یک کیف پول امن با امکاناتی که برای شما لازم است مشاوره خرید ارائه کنیم. شما همچنین میتوانید کیف پول سخت افزاری خود را با بهترین قیمت بازار از سایت لجر نانو كيف پول اصل و آكبند با آرامش خيال تهیه نماييد!

با خرید اینترنتی نیز ولت سخت افزاری شما در سریعترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال خواهد شد و میتوانید مراحل راه اندازی و استفاده از کیف پول را به صورت متن و ویدیو از تیم ما دریافت کنید.

همچنین لجر نانو برای اولین بار در ایران گارانتی کیف پول های سخت افزاری را ارائه می کند. با دریافت کارت گارانتی شما میتوانید بدون نگرانی از خرابی سخت افزار کیف پول خود، از آن استفاده کرده و از دیگر خدماتی که برای گارانتی ها در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید.

مقالات بسیازی نیز در سایت ما قرار گرفته که از آنها میتوانید برای راه اندازی کیف پول سخت افزاری ، انتقال ارز دیجیتال به کیف پول، استیکینگ ارز دیجیتال در کیف پول ، مقایسه کیف پول های سخت افزاری و … استفاده نمایید.

ما در سايت لجر نانو تمام تلاش مان را جهت رضايت مندي مشتريان عزيز خواهيم كرد.

نکات مهم در خرید کیف پول سخت افزاری

  1. کیف پول سخت افزاری را حتما کاملا نو با جعبه پلمپ تهیه کنید و از خرید کیف پول سخت افزاری آسیب دیده جدا پرهیذ کنید.
  2. اگر ناچار به خرید کیف پول سخت افزاری دست دوم هستید حتما بورد کیف پول را با تصاویر موجود در اینترنت مقایسه کنید و اگر مطابقت نداشت کیف پول را نخرید.
  3. قبل از خرید کیف پول سخت افزاری حتما مشاوره دریافت کنید تا با هزینه کمتر بهترین کیف پول مناسب برای خودتان را انتخاب کنید.
  4. کیف پول سخت افزاری را با گارانتی معتبر خریداری کنید. چون هر ایراد در کیف پول ممکن است برابر با ضرر حدقل برابر با قیمت کیف پول و حداکثر برابر با کل دارایی و سرمایه ارز دیجیتال شما باشد.
  5. اگر تازه کار هستید حتما آموزش های لازم برای استفاده از کیف پول سخت افزاری را دریافت کنید تا با مشکل گم شدن ارز ها یا مسائل مشابه مواجه نشوید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری در بازار ایران

شرکت لجر نانو همواره در ارائه محصولات و خدمات پیشرو بوده است و با هم فکری تیم لجرنانو همیشه کوشیده ایم تا خدماتی عالی را به مشتریان بدهیم. تمامی محصولات زیر با گارانتی اصالت و صحت محصول و در صورت انتخاب شما با گارانتی یک ساله و 18 ماهه  با پلن های مختلف ارائه می شود و شما به راحتي حق انتخاب خواهيد داشت تا بسته به نيازتان خريدي مناسب انجام دهيد. ما از بزرگترین واردکنندگان کیف پول سخت افزاری به ایران هستیم بنابراین کمترین قیمت بازار را به شما ارائه میکنیم با خیال راحت خرید کنید…

علاوه بر کیف پول شما می‌توانید لوازم جانبی مختلف ارائه شه را در سایت لجر نانو پیدا کنید :

سوالات متداول درباره خرید کیف پول سخت افزاری از دیجی کالا

قطعا خرید کالای حساسی مانند کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال از نمایندگی و واردکننده اصلی آن فکر عاقلانه تری می‌باشد. نماینده کیف پول سخت افزاری می‌تواند به شما خدمات پس از فروش ارائه دهد. شما می‌توانید در صورت بروز مشکل به فروشنده دسترسی داشته باشید و مشکل خود را حل کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

چرا کیف پول ناموجود هست؟!