دستهبندی نشده

خودآموز ارز دیجیتال شیبا و Safemoon

معرفی ارز شیبا اینو و سیف مون

امروزه ارزدیجیتال به عنوان یکی از روش های اصلی پرداخت شناخته می شوند و انواع مختلفی از توکن های ارز دیجیتال امروزه در دسترس شما می باشد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به شیبا و سیف مون اشاره نمود. در این پست با ما همراه باشید تا اطلاعات اولیه را در خصوص این دو ارز دیجیتال با شما به اشتراک بگذاریم.

ارز دیجیتال یا رمز ارز این امکان را برای ما در دنیای امروز فراهم کرده است که بتوانیم انتقال وجه را بهتر انجام داده و وجه نقد خود را بهتر کنترل کنیم. این تکنولوژی که به واسطه تکنولوژی بلاکچین ایجاد شده است، واسطه ها را از میان برداشته و به شما این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را داشته باشید و برای خرج کردن از آن ها استفاده کنید.

یک مسئله مهم در خصوص ارز دیجیتال آن است که این آزادی در دنیای کریپتوکارنسی هزینه بر بوده و شما باید حتما پول و سرمایه خود را وارد رمز ارز هایی کنید که سیاست های مثبتی دارند و امکان ندارد ارزش ریالی سرمایه شما پس از خرید ارز دیجیتال، کاهش پیدا کند. به این دلیل که برخی بازار این سرمایه را درک نمی کنند و در عین حال تمایل بسیار بالایی به ثروتمند شدن دارند، باعث می شود که بسیاری سرمایه خود را در ارز دیجیتال از دست بدهند. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا خودآموز مربوط به دو نمونه کریپتو کارنسی شیبا و سیف مون را در اختیار شما قرار دهیم.

1

شیبا و سیف مون (Shiba & Safemoon) ارز دیجیتال مطمئن هستند یا سرمایه گذاری در آن ها ریسک دارد؟

برای هر پروژه ارز دیجیتال که به صورت قانونی اجرا می شود (مثلا اتریوم یا بیت کوین) شما باید ده سکه را برای کلاهبرداری و سرقت در نظر بگیرید و این دارایی های متفرقه دلیلی ندارند به جز این که اقلیت های بزرگ بازار را رشد دهند. معمولا زمانی که سرمایه داران می خواهند یک ارز دیجیتال رشد بسیار سریع و شدیدی را تجربه کند، از عبارت (خریداران نسبت به خرید این ارز اقدام کرده اند و در حال حاضر کمبود عرضه را شاهد هستیم.) استفاده می کنند که البته این مسئله باعث افزایش میزان توجه بازار، افزایش میزان ورود سرمایه و در نهایت افزایش قیمت شدید و صعودی یک ارز دیجیتال می شود. این مسئله باعث می شود تا کسانی که سرمایه گذاری اولیه کرده اند، چند برابر سود کنند و در عین حال از کسانی که می خواهند خرید خرد انجام دهند، کلاهبرداری می شود.

در واقع می توان گفت که این روش از سرمایه گذاری، شوک دادن به بازار و افزایش میزان سرمایه ورودی به یک ارز دیجیتال خاص باعث می شود که تنها افرادی سود ببرند که در ابتدای راه نسبت به خرید ارز ها اقدام کرده اند و در نهایت سرمایه گذاران خرد با ضرر مواجه می شوند. در نظر داشته باشید که مثلا زمانی که یک ارز دیجیتال در دنیای شبکه های مجازی بسیار جلب توجه می کند، زمان مناسبی برای خرید آن نیست و حالا خریداران اولیه هستند که با فروش، سود می کنند. این مسئله در مورد ارز دیجیتال شیبا و سیف مون صادق بوده و همین مسئله باعث می شود که سرمایه گذاران باهوش، اطمینانی به این دو ارز دیجیتال نداشته باشند.

2
ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا (Shiba Inu)

این ارز دیجیتال یا میم برای داد و ستد از پلتفرمی مشابه با دوج کوین استفاده می کند و با توجه به این که ظاهری بسیار معروف برای علامت آن قرار داده شده است، نسبت به Safemoon دارای محبوبیت بیشتری بوده و بیشتر شناخته شده است.

در آخرین اقداماتی که سازندگان این ارز دیجیتال انجام داده اند، 50 درصد از کل سکه های شیبا را برای سازنده اتریوم ارسال کرده اند و می توان در بهترین حالت امید داشت که وی این پروژه را تایید کند و یا آن را بسوزاند که این مسئله باعث می شود ارز شیبا افت پیدا کند. سازنده اتریوم پس از دریافت این هدیه، حدود 90 درصد از دارایی شیبای خود را سوزاند و حدود 10 درصد از آن را به یک خیریه در کشور هند اهدا کرد که این میزان برابر با 1.2 میلیارد دلار ارزش داشت. پس از مدتی این سکه ارزش خود را از دست داد و حالا ما به دنبال آن هستیم که رفتارهای بعدی را در رابطه با این ارز دیجیتال مشاهده کنیم تا تصمیم گیری نهایی برای آن انجام شود.

ارز دیجیتال سیف مون (Safemoon)

سیف مون را می توان به عنوان ارز دیجیتال دیگری معرفی کرد که امروزه مورد بحث است و در واقع به دنبال ساخت NFT برای تبادل می باشد. این ارز با توجه به این که می خواهد وارد دنیای بازی های ویدیویی شود، به دلایل دیگری به عنوان یک ارز میم در نظر گرفته می شود. بر اساس نظراتی که Dave Portney در خصوص این ارز دیجیتال بیان کرده است، در مورد نحوه عملکرد این ارز نمی توان نظری بیان کرد.

زمانی که یک فرد بسیار بزرگ ارز دیجیتالی را معرفی و تبلیغ می کند، میزان معاملات روزانه آن بسیار زیاد می شود و کسانی که در ابتدا و پیش از گران شدن ارز دیجیتال آن را خریداری کرده اند، با فروش آن می توانند سرمایه و سود و به دست بیاورند. به طور کلی می توان گفت که این ارز دیجیتال برای نگهداری طولانی مدت می تواند گزینه ای کاملا مناسب به شمار رود که امروزه در دسترس شماست.

3
ارز دیجیتال سیف مون

همواره به جزئیات دقت کنید

یک مسئله بسیار مهم که در خصوص سرمایه گذاری در ارز دیجیتال وجود دارد و باید به آن توجه داشته باشیم، این است که همیشه نباید به جذابیت هایی که از سوی سازندگان تبلیغ می شود را مورد توجه دهیم. سرمایه گذاران اولیه هر دو این مدل ارز دیجیتال حالا در حال ایجاد طوفان توییتری و همچنین برای سایر رسانه های اجتماعی هستند و به تمامی کسانی که می خواهند به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شوند توصیه می کنند که وارد این بازار ارز دیجیتال شوند. این در حالی است که این مسئله می تواند برای سود بیشتر باشد و تبلیغاتی بی پایه و اساس به شمار رود.

برای مثال می توانیم به دوج کوین اشاره کنیم. این ارز سال گذشته را تخصیص به تبلیغات گسترده در TikTok و YouTube کرد و حالا می توانیم انتظار داشته باشیم که معامله گران جدیدی که وارد این ارز دیجیتال شده اند، همگی دانش بسیار بالایی را دارند.

در پروژه هایی مانند دوج کوین باید در نظر داشت که این ارز دیجیتال به واسطه بستری که دارد می تواند به پرداخت هزینه کالج و هزینه مسکن کمک کند و باید از خود بپرسیم که چرا مثلا شیبا این کار را انجام نمی دهد؟ در خصوص سیف مون نیز باید در نظر داشته باشیم که این ارز در ماه آپریل با فشار بسیار زیادی که از سوی رسانه های اجتماعی در خصوص تشویق به خرید آن انجام شد، رشد قیمت بسیار زیادی را تجربه کرد ولی زمانی که تبلیغات کمتر شد، این ارز دیجیتال در بازار به رتبه 49 تنزل پیدا کرد.

4

آیا پروژه های شیبا و سیف مون، برای آینده ارز دیجیتال مضر هستند؟

پروژه های ارز دیجیتال مانند سیف مون و شیبا را می توان به دلیل این که برای افکار عمومی احتمال ریسک برای سرمایه گذاری در این بازار را افزایش می دهند، گزینه ای مضر در این بازار به شمار روند. مردم عادی تصور می کنند که این ارز ها کلاهبرداری می کنند و همین مسئله باعث منفی شدن نگرش افرادی می شود که از بیرون به این بازار نگاه می کنند. در حقیقت می توان گفت که این پروژه ها بسیار کوچک هستند و لازم است که پیش از ورود به این بازار، حتما در خصوص رمز ارز ها اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید و سپس وارد این بازارها شوید.

در صورتی که می خواهید به صورت بلند مدت در این بازارها سرمایه گذاری داشته باشید، این احتمال بیشتر می شود که سکه ها از شما کلاهبرداری شوند و از این روی باید حتما در صورتی که فکر می کنید این ارزهای دیجیتال ناشناخته می توانند شما را یک شبه پولدار کنند، حتما در تصمیم خود صرف نظر کنید. بررسی بودجه پروژه و اعتباری که از سوی نهادها به پروژه ها داده می شود به عنوان راهکاری در جلوگیری از بروز خطا به شمار می رود.

به چه مواردی باید توجه کرد؟

یکی از مهم ترین مسائلی که باید به خاطر بسپاریم و سپس نسبت به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال اقدام کنیم، آن است که باید حتما در مورد مدیر ارز اطلاعات لازم را داشته باشید، حتما اساسنامه ها را مطالعه کنید و مدارک ارائه شده را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید تصمیم گیری کنید که آیا ارز دیجیتال مذکور می تواند گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری باشد؟

در ادامه نیز باید به این سوال پاسخ دهید که آیا این پروژه ارز دیجیتال می تواند در طولانی مدت گزینه ای مناسب برای من باشد؟ آیا ماندگاری دارد؟ شبکه های اجتماعی می توانند در رسیدن به جواب به شما کمک کنند و همچنین شما می توانید نظرات منتقدان و طراحان را در این شبکه ها مشاهده کرده و تصمیم گیری کنید. در واقع می توان گفت که تحقیقات لازم در مورد هر ارز دیجیتال می تواند باعث شود که سرمایه گذاری شما درصد شانس موفقیت بیشتری داشته باشد.

5
آیا باید در بازار ارز دیجیتال سیف مون سرمایه گذاری کنیم؟

آموزش، کلید موفقیت است

شرکت هایی که در خصوص ارز دیجیتال در حال فعالیت می کنند مانند لجر، بایننس، جمینی و غیره می توانند گزینه ای مناسب برای آموزش به شمار روند و در این منابع شما می توانید به فایل ها و فیلم های آموزشی جامعی دسترسی داشته باشید که البته برای مبتدیان الزامی است حتما آن ها را مطالعه کنند. پیگیری اخبار از طریق شبکه های اجتماعی نیز می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد که امروزه در دسترس قرار گرفته و می توانید از آن استفاده کنید.

زمانی که شما می خواهید وارد یک پروژه شده و فعالیت سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را آغاز کنید، نباید از یاد ببرید که امنیت یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مسائل پیش روی شما می باشد و شما می توانید با انتخاب بهترین فضا برای ذخیره سازی (برای مثال استفاده از کیف پول سخت افزاری) درصد ریسک را تا حد زیادی کاهش دهید. در نظر داشته باشید که این مقاله صرفا برای داشتن اطلاعات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و نظرات و تمامی مطالب بیان شده ممکن است با آینده کریپتوکارنسی مطابقت نداشته باشد. از این روی حتما باید آموزش تخصصی خود را در این زمینه آغاز کنید.

6
همه چیز درباره سرمایه گذاری در بازار شیبا

آیا شما هم این دو ارز رو دارید ؟یا در نظر دارید این دو ارزدیجیتال رو خریداری کنید؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم که ارزهای دیجیتال خودتون رو در کیف پول های سخت افزاری نگه داری کنید

همین الان با تخفیف ویژه کیف پول خودتون رو تهیه کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن میرزایی

بسیار عالی بود استفاده کردم