مقالات کیف پول سخت افزاری

چرا به کیف پول سخت افزاری برای ارزهای دیجیتال خود نیاز داریم ؟

api security

چرا داشتن کیف پول سخت افزاری ضروری است؟

کیف پول سخت افزاری لجرنانو ledegrnano به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بروی کلید های خصوصی دارایی ها خود داشته باشید . کاملا بی نیاز از هر نوع صرافی آنلاین و ارز دیجیتالی . شما می توانید توسط برنامه ای بنام لجر لایو که متعلق به کیف پول سخت افزاری لجر است به راحتی ارزهای دیجیتال خودتان را مدیریت کنید . اما یکی از ویژگی های کلیدی کیف های پول سخت افزاری همچون لجر نانو آفلاین بودن این کیف پول هاست . شما دیگر مشکلی به نام هک شدن را نخواهید داشت چرا که سفت و سخت ترین سیستم های رمزنگاری دو مرحله ای برای دارایی های ارز رمزی شما در نظر گرفته خواهد شد . کیف پول لجر نانو امنیت فوق العاده ای به شما خواهد بخشید . اما دیگر ویژگی کیف پول سخت افزاری لجر نانو پشتیبانی از ارزهای دیجیتال فراوان و همینطور توکن های مختلف است و شما می توانید همزمان چندین و چند نوع ارزدیجیتال مختلف را در کیف پولتان مدیریت کنید . همینطور امکان ارسال و دریافت ارز های دیجیتال در کیف پول لجر مهیا شده و همینطور امکان خرید و یا تغییر یک ارز با ارز دیگر در کیف پول لجر نانو اس و لجر نانو ایکس توسط برنامه لجر لایو مهیاست .

امنیت کیف پول سخت افزاری

از نظر امنیتی کیف پول های سخت افزاری (مانند لجر نانو ایکس یا لجر نانو اس پلاس و سیف پل) غیر قابل هک می‌باشند و هیچ کس نمیتواند به کلمات کلیدی شما دسترسی داشته باشد. علت آن این است که کیف پول های سخت افزاری به اینترنت وصل نمی‌شوند.

بانک شخصی

کیف پول سخت افزاری مانند بانک شخصی شماست که می توانید با استفاده از آن خرید و فروش مبادله ارز داشته باشید.

 

در  ویدئو زیر به زبان بسیار ساده به این مساله خواهیم پرداخت چرا برای نگه داری ارز های دیجیتال خود به کیف پول سخت افزاری لجر نانو نیاز داریم .

https://www.aparat.com/v/9e78J?playlist=616961

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها